Training Enterprise Content Management
Grip op informatie in een multi-channel wereld
|
De manier waarop organisaties communiceren, zowel intern als met klanten en leveranciers, verandert in sneltreinvaart. Niet alleen worden steeds meer fysieke en elektronische documentstromen vergaand geautomatiseerd, ook het aantal communicatiekanalen neemt flink toe. Informatie komt dus op veel meer verschillende manieren uw organisatie binnen, maar u zult ook informatie op veel meer kanalen toegankelijk moeten maken. Bent u in staat om grip op uw informatiestromen te houden en tevens te voldoen aan de strengere privacywetgeving? Dit kan uw organisatie namelijk naast compliance en een optimale klantrelatie, ook efficiency en een kostenbesparing opleveren.
In deze training ...
In deze training ...
- leert u de eisen waaraan uw interne processen, systemen en organisatie moeten voldoen om uw content en content van uw klanten goed te kunnen beheren en delen
- ontvangt u diverse handvatten om digital transformaties te ondersteunen
- kunt u met vakgenoten sparren over praktische problemen en uitdagingen op het vlak van enterprise content management
- is er door een kleine groepsgrootte veel ruimte voor interactie en uitwisseling van ervaringen
- gaat u naast de theorie aan de slag met praktijkoefeningen